PITTA YASMIN GENT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 415 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pitta Yasmin Gent. Meer weten? Ontdek meer

14 jun 2026 om 21:19 Dik in orde
14 jun 2026 om 20:54 Blijkbaar heeft het geen zin om 4 euro extra te betalen voor extra vlees en frieten, want je krijgt gewoon dezelfde schotel.
7 jun 2026 om 22:33 ETEN IS NIET AANGEKOMEN 2 iIUR STAAN WACHTEN
29 mei 2026 om 21:25 Top
19 mei 2026 om 18:56 Mijn frisdrank zat in de zelfde zak als mijn eten waardoor het dan koud was. Je krijgt genoeg vlees maar heel weinig groenten waardoor het vlees smaak te veel overmeestert.
3 mei 2026 om 21:00 Zeer lekker
28 apr 2026 om 19:17 Heel weinig vlees tussen de pita, bestelde precies een broodje gezond met groenten alleen, jammer
18 apr 2026 om 17:57 This order I didn’t order , they send extra and they take 2 times money from my bank , actually i did order one time